Klachten / Feedback

Ben je niet tevreden over een product van Skim Beauty laat ons dit dan weten. Stuur ons een aantal foto’s via de mail naar info@lasebeauty.nl en we zullen het zsm voor je oplossen. Jouw input is belangrijk. Je kunt je klacht zowel telefonisch als per e-mail richten aan Skim Beauty. In geval van een e-mail reageren wij op werkdagen binnen 24 uur met een inhoudelijke reactie. Telefonisch krijg je uiteraard meteen een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

In het uiterste geval, wanneer je echt het gevoel hebt dat Skim Beauty je niet passend heeft kunnen helpen, kun je als consument een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl . Tevens kun je als consument jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/ ).

Bij Skim Beauty streven naar 100% tevredenheid van onze klanten. Vragen? Neem dan contact op met ons. We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09:30 en 18:00 uur. Mail ons op info@lasebeauty.nl of bel ons: 010-3163183